Greek

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue May 27 23:47:58 EEST 1997

On Tue, 27 May 1997 11:31:38 -0700 (PDT), Harris Kosmidhs
<hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr> wrote:

Ksanaleo, oti otidipote sxetiko einai eyprosdekto ston argea, an
thelete na yparxoyn mazemena. Tha kitakso na mazepso oti brisko, alla
tha htan megali eykolia an mou stelnate kai eseis sto incoming oti
exete (mazi kai ena mail se emena). Idios tora poy h HOL enonetai me
toys ypoloipoys ellinikoys providers (hdh me otenet, apo oso ksero se
ligo kai me forthnet) h prosbasi ston argea tha ginei eykolh.

>Epishs poso duskolo 8a htan ena tetoio arxeio (de fantazomai na einai polu
>megalo) na to pairnei kapois meso ths lista?

Meso tou klassikou tropou (get filename klp) mporeis na pareis mono
text arxeia. Gia na steilei o majordomo binary prepei na doulepsei
tftp, pragma pou den to exo psaksei (kserei kaneis min psaxno ?)

---
I.Ioannou (roryt at hol.gr)
http://www.argos.hol.gr/~roryt
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help