Zip drive -module

E. Lefty Kreouzis lefty at fage.gr
Mon May 26 12:38:23 EEST 1997

An trexeis to kerneld phgeneis sto
/etc/conf.modules kai prosueteis:
alias scsi_hostadapter ppa
options ppa  iobas=0x??? (oti parametrous bazeis)

etsi automata me to poy kaneis access to /dev/sda (synhuvs)
fortvnei to module.

Enalaktika apo to control-panel trexeis to 'kernelconf'

add -> scsi_hostadapter -> ppa -> ppa_nybble=?, ppa_speed=?, ppa_base=? klp

molis to kaneis ayto kaneis 'Restart kerneld'

Lefterhs Kreouzhs

E-Mail: E. Lefty Kreouzis <lefty at fage.gr>
Date: 26-May-97
Time: 12:38:24