perl & symbash telous grammhs

Menelaos Malaxianakis jenny at compulink.gr
Sun May 25 20:22:21 EEST 1997

On 24-ÌáÀ-97, Alejandros Diamandidis wrote:
>Geia soy Menelae,

>>an sou einai eukolo steilto kai se emena etsi wste na to dokimasw kai stin
>>Amiga ....

>An den kanw lathos h Amiga xrhsimopoiei to idio telos grammhs me to
>Unix, svsta; (dhladh LF) Opote mallon tha prepei na doyleyei.
>Telika elysa to problhma opws eixa pei sthn arxh, to sxetiko kommati
>toy kwdika akoloythei:

nai doyleyei etsi opws les

>open COF, "filename.txt";

>do { $char=getc COF } until ($char eq "\r" or $char eq "\n");
>$/=$char;
>$char=getc COF;
>if (($char eq "\r" or $char eq "\n") and $char ne $/) { $/ .= $char }
>seek(COF, 0, 0);

>while (<COF>)
>{
># do whatever...
>}

>Skefthka na mh steilw olo to script gia pio eykola. Ayto
>poy kanw einai na diabazw xarakthres mexri na synanthsw ena CR 'h
>ena LF. Ayto to thetw sth metablhth $/ (poy periexei to string poy
>diaxwrizei tis grammes). Meta, an o epomenos xarakthras einai
>CR 'h LF, kai einai diaforetikos apo ton prohgoymeno, ton prosthetei
>ki ayton sto $/. To programma dhladh katalabainei tis periptwseis
><CR> sketo (Mac), <LF> sketo (Unix), <CR> <LF> (MSDOS), kai <LF> <CR>.
>Afoy ta kanei ayta, epistrefei sthn arxh toy arxeioy kai arxizei na to
>diabazei grammh-grammh.

>To mono pragma poy me anhsyxei sto parapanw kommati kwdika einai to ejhs:
>to "\n" einai eggyhmena LF (0x0A) se ola ta systhmata poy trexoyn perl,
>'h mhpws an to trejeis se dos metatrepetai se CR LF kai sto Mac ginetai CR;

>>filika
>>Menis Malaxianakis
>>ps: sto Amiga World Show sto Londino trexan beta ekdoseis se PowerUp
>>(PPC603e+68060 !!!)

>Beta ekdoseis tinos pragmatos; Bghkan kainoyries Amiges me PPC;

exoune bgei acelerators me PPC603 sta 150,180 kai PPC 604 sta 180 200 kai 230
gia tis 1200,3000 kai 4000
sto Amiga World Show trexan se mia 3000 me PPC 603 180Mhz X (beta ekdosi bebaia !!!)

>Filika, Alejandros

filika
Menis Malaxianakis

 |      MACEDONIA IS GREECE-FREEDOM TO CYPRUS AND NORTH EPIRUS       |
 |           Menis Malaxianakis e-mail:jenny at compulink.gr            |
 | Web authorer and maintainer of http://www.compulink.gr/sigs/amiga |
 |  AMIGA 1200-Blizzard 1230 50mhz+FPU 68882 50mhz-26 MB RAM         |
 |  1.2 GB 3.5' HARD DISK-SCSI II Controller-4XCDROM Toshiba         |
 | Workbench 3.1-MACSytem 7.0.1(Shapeshifter 3.7)-Windows 3.1(PCTASK)|

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help