modem...pali

George Daflidis-Kotsis gdk at math.auth.gr
Sat May 24 12:30:59 EEST 1997

On Sat, 24 May 1997, Fotis Andritsopoulos wrote:

> tou allajw o irq toy alla den exei kanena problhma... AKoma exw dei na
> paizoun kai kapoies kartes an exete dei pou einai modem+karta hxou
> mazi.... Ayto epaize kanonika (toso h kart hxou oso kai to modem) alla
> xreiazotan na trexeis to linux me loadlin opote na fortwneis apo to Dos
> to sndinit ....

Egw exw mia tetoia karta,thn BOCA SoundExpression kai den kanw kanena
idiaitero kolpo gia na doulepsei to modem ths :-/ Apla bazw generic
serial support ston kernel kai teleiwse,sto probing tou reboot briskei
ths Panagias ta matia. Ekei pou xreiazetai ena mikro kolpaki einai
gia na dei thn karta hxou,pou prepei prwta na bootarw se win95,na kanw
shutdown kai anti na kleisw to PC na rebootarw me to three-finger-salute.

 George Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
 | Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr 	 |