Pipes sunexeia..

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Sun May 18 21:06:51 EEST 1997

Alexios Chouchoulas wrote:

>   H fsync() den nomizw oti kanei afto pou nomizeis oti kanei. :-)))

  Pi0anws na kanw la0os, alla auth th stigmh den einai up to Linux
 box mou gia na 3anadiabasw to man-page. Otan omws to eixa kyta3ei
 prin apo merikous mhnes pou egrafa kapoia arxikh version tou xisp,
 authn thn entypwsh eixa apokomisei.

>   Basika apla kanei sync mono to sygkekrimeno file descriptor. *OXI* flush,
> alla sync. To cache to opoio mporeis na kaneis sync einai diaforetiko pragma
> apo tous libc file buffers pou mporeis na kaneis flush.

  Kai ti shmainei "sync to file descriptor" otan to handle auto einai
 enos FIFO? Oson afora sto dir-entry pantws, h fdatasync() ontws den
 peirazei directory data, se anti0esh me thn fsync().

>   Ta pipes (FIFO) etsi ki alliws den exoun dedomena pou grafontai ston
> disko.

  Ontws, alla par'oti den exw diabasei ton kwdika tou kernel pou afora
 sto sygkekrimeno 0ema, den mporw na fantastw to fdatasync() h fsync()
 se fd gia pipe na kanei allo apo flush to pipe. Einai poly pi0ano na
 kanw la0os, pragma pou 0a h0ela na to ma0w gia na dir0w0ei kai o
 kwdikas tou xisp prin bgei h kainourgia ekdosh :)

  Dhmhtrhs

 PS. Ola mporoun na dialeukan0oun me anagnwsh tou kernel code, alla
     "poios afenths kai poia kyra" twra... :)

--
|  Dimitrios P. Bouras   |           Tel.: +30 1 894-1320 or 968-0554  |
|  41 Pandora Str.       |   FAX: +30 1 382-7900 "Attention: Dimitri"  |