modem

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Sun May 18 15:59:04 EEST 1997

On Sun, 18 May 1997, Tasos Sotiropoulos wrote:

> Eimai katoxos enos US Robotics Sportster Winmodem 14.4.(mh pwrate giati:( )
> Exw dokimasei enw swro tropous(px isapnptools) alla kai pali de leitourgei.
>  Den nomizw na leitourgei se linux alla an 3erei kaneis tipota as mou pei.
>  As mou proteinei kapoios ena modem pou na leitourgei SIGOURA se linux,giati
> h katastash me ta windoze einai anypoforh....

To pio aplo,pou efarmozetai stis perisoteres PnP suskeues.Reboiotare mia
fora se win95 kai meta kane restart kai mpes se linux XWRIS na kleiseis
to PC.Twra oi PnP suskeues exoun krathsei ta settings apo ta win95,opote
kai xrhsimopoihse ta idia sto linux. (Eipes dokimases to isapnptools,
to setserial to dokimases?).

Elpizw na boh8hsa.

 George Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |