xisp problems

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Wed May 14 15:43:16 EEST 1997

Sir Zagor wrote:

> Nicko J. Demeter wrote:
> >Geia sas,
> >
> >To problhma mou exei na kanei me to xisp programa. Anarwtiomouna se pio
> >directory prepei na tre3ei kai giati den briskei ena system.h file pou
> >kanei require gia na tre3ei.
> >

> exo kai ego auto to problhma pano sto xisp den mporei na brei kapioa system
> files...

  Loipon,

  Kanenas apo tous dyo sas den anaferei to mhnyma tou compiler, opote
 den mporw na boh0hsw. Sorry gia thn argoporia sthn apanthsh alla
 tis teleutaies dyo meres antimetwpizw problhmata me to upgrade tou
 Linux-box mou. Parakalw steilete ap'eu0eias e-mail sto dbouras at hol.gr
 h kanete post sth lista ta mhnymata tou compiler.

  Dhmhtrhs

--
|  Dimitrios P. Bouras   |           Tel.: +30 1 894-1320 or 968-0554  |
|  41 Pandora Str.       |   FAX: +30 1 382-7900 "Attention: Dimitri"  |