SAMBA!

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Tue May 13 17:02:39 EEST 1997

>Twra to basikotero problhma problhma winai ta WfWg pou den yposthrizoun to
>PPP/SLIP amesa. Mesa sto samba/docs exei ena file (.html) pou leei ti
>prepei na kaneis mono pou leipoun ena swro arxeia.

Megiste xaire.
Egw eixa to Microsoft TCP/IP for WfW mia disketa pou edine se
anupopto xrono h mama Micr.
Me auto den eixa kanena problhma mexri prin liges meres pou entelws
xaza antikatesthsa ta telos-pantwn WfW, gia oti xeirotero mou exei sumbei,
ta Win95.
(Apo tote agaphsa to koumpaki Reset tou upologisth mou).

An 8eleis mporw na sou balw kapou thn eikona ths disketas na thn trabh3eis.

-O8wn
Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
--Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help