Ena provlhma me ta XFree86 (3.2) kai mia erwthsh!

Vassilis Goggos vasgog at softlab.ece.ntua.gr
Sat May 10 22:24:52 EEST 1997

Hi!
Einai to prwto mail pou stelnw sthn lista, molonoti eimai melos ths apo th
dhmiourgia ths kai me thn efkairia afth thelw na xairethsw thn prospatheia
afth.
To provlhma mou einai to ejhs:
Exw egatasthsei sto PC mou to REDHAT (4.0) me ton standard kernel 2.0.18.
Epeidh exw Matrox Millenium karta grafikwn egatasthsa thn ver. 3.2 XFree86
(opws thn vrhka sto 6plo CDROM ths INFOMAGIC), h opoia einai h monh pou
yposthrizei thn karta afth.
Akolouthisa pista tis odhgies egatastashsh (toulaxiston etsi pistevw) kai
ola fainetai oti pane kala, kata th diadikasia fortwshs kai eisodou twn
X-WIN. Sygekrimena mpainw kanonika
, fortwnetai o twm, olla fainetai oti leitourgoun kanonika, alla otan paw
na plhktrologhsw kati se kapoio apo ta 4 terminals pou einai anoikta, tote
ta X-WIN kleinoun apotoma, epistrefw sto vt100 terminal kai emfanizetai to
ejhs lathos :

/usr/X11R6/lib/X11/xkb/xkbcomp: can't resolve symbol 'XkbLibraryVersion'
Couldn't load XKB keymap, falling back to pre-XKB keymap
xterm: can't resolve symbol 'XkbLookupKeySym'
xterm: can't resolve symbol 'XkbLookupKeySym'
Otan exw dhlwsei sto XF8Config san keyboard to natural ths microsoft pou
exw (dwro einai mh fwnazetai :-))

KAI :
xterm: can't resolve symbol 'XkbLookupKeySym'
otan exw dhlwsei sto XF8Config san keyboard to standard 101.

Prepei na anaferw oti h ekdosh twn XFree86 3.2 einai elf-binary release.
Mhpws to provlhma einai sto ejhs mhnyma pou emfanizetai prin tis endeijeis
lathous  (kai stis 2 periptwseis) :
PEX extension module not loaded
XIE extension module not loaded
 Allh mia erwthsh pou exw einai :
Otan bootarei to systhma, otan paei na fortwsei to sendmail, tote kollaei
ekei gia 30 secs peripou. Epeidh afto den ginotan sto palio PC mou, opou
eixa to Slakware 2.3 me ton standard 1.2.8 kernel kai logw aftwn pou jerw
gia UNIX kai LINUX, ypoptevomai oti kati den paei kala.

Tha eimai evgnwmwn se opoion voithisei, eidika sto thema me ta XFree86
(3.2) - oson afora to sendmail den epeigei, apla den exw vrei xrono na to
psajw.

Afta gia thn wra XAIRETW :-)

VASSILIS GOGGOS
email : vasgog at softlab.ntua.gr