vgalib

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat May 10 05:26:22 EEST 1997

On Fri, 9 May 1997, George Eleftheriou wrote:

> Ego exo ti cirrus logic 5429 kai apo oti xero kai exo dei oute o SVGA
> server
> oute o metrox server pou yparxei sto official redhat 4.1 tis
> ypostirizoun me
> parapano apo 256xromata.Gia ayto an fortoseis mia jpg eikona de fainetai
> kala.

  Nomizw oti kaneis lathos edw. Mexri ton Dekembrio tou '96 eixa mia yperoxh
VLB 5429 kai etrexa X sta 16 bpp (65536 xrwmata). Kanena problhma. H SVGAlib
eblepe thn karta kanonikotata, parepiptontws, se ola ths ta modes (se
antithesh me ton SVGA Xserver pou den eblepe 24bit xrwma sthn 5429). Twra
exw mia PCI 5446 kai niwthw eksairetika eftyxismenos me th zwh mou. :-)

  Cirrus Logic kai ksero pswmi (e, kala, as mhn yperbaloume).

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help