Q: about sendmail

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.org
Tue May 6 07:47:15 EEST 1997

Hello Linux-greek-users!

In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:

 L> Dyo apantiseis on-the-fly pls : pos afairo mail apo
 L> to /var/spool/mqueue (pera apo rm enoo, yparxei mipos entoli ?)

Xm, oxi. An 8eleis mporeis na xrhsimopoihseis thn mailq (h sendmail -bp) gia na
deis ta periexomena ths queue, kai meta na sbhseis o,ti den 8eleis me rm.

 L> Kai pos setaro to sendmail na min grafei sto /var/log/messages ?
 L> H toylaxiston na grafei ligotera ?

O LogLevel=x h Olx sto sendmail.cf, ka8orizei to logging level (x=0-10). To
default sto configuration file einai 9, katebase to mexri ekei poy eisai
eyxaristhmenos.

Christos Ricudis, 2:410/3.0.
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help