csh- aporia

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Mon May 5 18:48:56 EEST 1997

On Sun, 24 Apr 1997, Voula Sanida wrote:

> Sto Slackware (kernel 2.0) grafw tcsh kai meta trexw to script xwris
> kanena provlhma. Antitheta, sto Redhat grafw tcsh kai otan trexw to
> script den emfanizetai kanena mhnyma lathous alla oute trexei. Meta apo
> merika defterolepta emfanizetai to prompt tou c-shell.

Den xreiazetai na tre3eis prwta to shell kai meta to script.H prwth
grammh tou script an prose3eis leei p.x. #!/bin/bash
Opoio shell kai na xrhsimopoieis,me thn proupo8esh oti to bash
uparxei sto /bin directory,an tre3eis sketo p.x. ./configure kai
se allh consola kaneis ps x 8a deis na trexei bash configure.

Alh8eia,otan les "den trexei" ennoeis pws den sou bgazei kanena mhnuma
n' pws den to blepeis sto ps? To c-shell sou einai executable?

Dokimase epishs na dwseis csh <script name>,p.x. csh configure.

> Ti prepei na rythmisw wste na mporw na treksw ena script se c-shell?
> Kai kati akoma: Otan eimai sto tcsh kai sto directory pou vrisketai to
> script pou thelw na trksw (configure) giati otan grafw i.e config kai
> patw TAB den emfanizetai to onoma tou script enw otan grapsw ./config
> kai TAB emfanizetai?

Giati endexomenws na uparxei kai kapou allou sto path sou ena dir pou perixei
ena filename pou 3ekinaei apo config opote kai to shell sou me to TAB
trelainetai,enw me ./config to shell psaxnei mono sto trexon directory
opote kai me TAB den exei logous na trela8ei,oute paidia,oute gunaika.... :-))

 Gerge Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
 | Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr 	 |