Msql - Kaneis ????

Stupus Stupendicus root at transp.topo.auth.gr
Mon May 5 07:48:22 EEST 1997

Michalas Othon wrote:

>  Yparxei kaneis pou na paizei me thn msql kai me C ,se Linux ?
>  Yparxei sta skaria mia doulitsa kai 8a h8ela boh8eia
> (boh8eia eipa kai oxi aggaria).

E... O Ricuids (poios allos ???). Eixa dei mia doyleia toy sthn
Info-tade (thn ek8esh ths Salonikhs) opoy eixe kanei gia thn hypernet
mia bash me ellhnikes epixeirhseis xrhsimopoiontas thn msql kai thn
enhmerwne malista mesa apo to web.

Toso moy arese wste asxolh8hka kai gw kai ekana (sto
edessa.topo.auth.gr) dokimastika mia bash me 2 tables: ta onomata twn
filwn moy kai xarakthrismoys (eis baros toys!). Plaka exei - kai htan
poly eykolos o programmatismos ths.

Oson afora th boh8eia poy 8es egw toylaxiston logw ths doyleias moy den
hmporw-den dynamai. De jerw an mporei o Ricudis (as to pei monos toy...)
'h kapoios allos. Ti sto kalo, egw ta katafera xwris kan stoixeiwdh
documentation na ta bgalw pera (para mono ekeino to mizero document se
postscript poy dinoyn).

Stp.
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help