Timezone

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sat May 3 16:39:06 EEST 1997

On Sat, 3 May 1997, I.Ioannou wrote:

> Re paidia tha trelatho : 2 ores prin to GMT den eimaste ?

  Eksartatai apo thn epoxh. :-)

  To GMT einai stathero. H wra megalhs bretanias pou ypotithetai oti einai
GMT, einai GMT to Xeimwna kai GMT+1 to kalokairi. H wra Elladas einai GMT+2
to xeimwna kai GMT+3 to kalokairi. Eprepe na deis ton paniko mou otan to
Linux mou allakse thn wra aftomata fetos. Douleva arga to brady kai thn mia
stigmh htan 03:xx BST, thn allh 04:xx BST. :-)

  Gi'afto kai symferei perissotero na paizoume me named timezones (BST, EET
klp), para me GMT+/- wres pou einai statheres.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help