Peirateia

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Fri May 2 14:58:07 EEST 1997

On Wed, 30 Apr 1997, Harris Kosmidhs wrote:

> Nai auto ennoo..
> Par' ola auta omos esu plironeis kati (esto kai 7 Kdrx gia 6 CDs) !!

Tote katebase to me ftp apo to univ,fere to disko sou sto lab kai parto
apo ekei,xwris na exeis plhrwsei dekara tsakisth :-) (Oute kan eishthrio
gia lewforeio,me ta podia erxesai sto univ apo ekei pou meneis :->).

 George Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
 | Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr 	 |