poll

Christos Ricudis Christos_Ricudis at p98.f11.n413.z2.fidonet.org
Fri May 2 09:26:20 EEST 1997

Hello Linux-greek-users!

In <LINUX-USERS.GR> Linux-greek-users wrote:

 L> dokimasw sto linux, alla to man me psyxrolouse me ena minima no
 L> manual entry for poll kai ap'oti eida oute uparxoun ta sxetika
 L> include files.

Nai, h poll() einai to SystemV analogo ths select(). Se ola ta SystemV
unices, to implementation ths einai poly stena syndedemeno me ta SystemV
STREAMS ta opoia epishs den yparxoyn sto Linux.

To linux den EIXE thn poll() mexri prosfata. Sthn 2.1.x (x ap'oti 8ymamai
gyrw sto 15) proste8hkan ta sxetika system calls sto kernel, alla apomenei na
mpei to analogo support sth libc, pragma poy mallon 8a arghsei ligaki.

 L> H' stin teliki an uparxei kapoia klisi opos i select() alla na
 L> dinei akrivia milisecond.

Den mas les kalytera ti 8eleis na kaneis?

Gia millisecond accuracy timers, dokimase na xrhsimopoihseis thn
add_timer(9). (Den nomizw na yparxei POSIX analogo). Apo oti 8ymamai
to kalytero poy mporeis na petyxeis eykola einai akribeia 10msec, alla
ayto mporei na allakse/allazei/8a allaksei :-) (den exw asxolh8ei pote
moy me to 8ema)

Christos Ricudis, 2:410/3.0.
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help