Peirateia (was Re: Re^2: Gayway (!) kai Wabi)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu May 1 13:43:23 EEST 1997

On Thu, 1 May 1997, Stupus Stupendicus wrote:

> Exeis dikio. Alla o ka8enas blepei ta pragmata apo thn skopia toy. Prwt'
> ap' ola, pirateia synh8izei na apo kalei kapoios to "na poylas software
> poy den soy anoikei".

  Pragmati. Lathos mou -- eprepe na ksekatharisw oti thewrw peirateia thn
parabash tou license agreement. Me orismena katwflia, fysika. Ta sygxrona
license agreements spane me to pou tha akoumphseis ta manuals tou software.
;-)  E, sto katw katw kseroume oloi an eimaste paranomoi h oxi. :-)

> Kai sy o idios paradexthkes oti kapoia programmata
> poy antegrapses apo tis original diskettes kratane to licence agreement.

  Oxi, me parekshghses. To en logw programma einai egkatesthmeno apo
original disketes, alla einai egkatesthmeno se panw apo ena mhxanhma
taftoxrona. Ara *den* kratane to license agreement.

> Oyte ta agorases misotimhs apo kapoion allo oyte ta poylhses (eis baros
> ths original etairias).

  Oxi, alla aftos pou ta exei agorasei ta exei egkatasthsei kai daneisei se
kamposo kosmo, opote safws kai den threi to license agreement pou thelei to
software egkatesthmeno se mia mhxanh mono.

> Telos pantwn, ayto poy exei shmasia einai allo: Na mhn jexwrizoyme toys
> eaytoys mas ws "Linux Users" oi opoioi dia8etoyme idiaitera xarismata
> h8oys enw "o polys o kosmos"  antigrafei me asyneidhsia programmata klp.

  Symfwnw mazi sou. Ws dikaiologia thetw afto pou eixa grapsei se
prohgoumeno mhnyma: thn palia epoxh pou Linux eixan elaxistoi, oi Linuxades
htan hackers[1] kai oi hackers exoun mia gerh dosh sebasmou gia to
software[1]. Fysika otan to Linux bghke pros ta eksw, aftos o kanonas
stamathse na isxyei.

[1] Prin tromaksei kaneis, koitakste ti shmainei `hacker' sto Jargon File.
    Meta koitakste ti shmainei `cracker'.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help