FYI: CoolEdit

Stupus Stupendicus root at transp.topo.auth.gr
Thu May 1 19:59:46 EEST 1997

I.Ioannou wrote:

> mc-3.5.28.tar.gz (kalos exonoton ton pragmaton to briskeis sto
> ftp://ft.nuclecu.unam.mx/linux/local/devel alla exei problima aytin

Gut - thanx - den exw kamia idaiterh protimhsh sta "stable" versions -
profanws
8a dokimasw ton 3.5.XX

> Alitheia ti ora prospathises na mpeis ston argea kai den mporeses ?
> Gia dokimase to bradaki. AX na sindethoun oi Ellinikoi foreis na
> teleionoume me ayton ton braxna !!

E.. kata tis 12 (hmera prwtomagia) mesa apo to AUTH sth thessalonikh
(thn dedomenh stigmh logw toy oti to AUTH htan kleisto kai den eixe
xrhstes h syndesh me amerikh phgaine petwntas).

Stp.
sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help