Apories (kai pali :))

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu May 1 04:24:18 EEST 1997

On Wed, 30 Apr 1997, Harris Kosmidhs wrote:

> Katalaba ta peri static kai dynamically linked.
> Alla ena programma opos to hello world px xrhsimopoiei biblio8hkes?
> (den ennoo header files poos stdio.h) H prepei ego sto programma na kaleso
> rhta mia library?

  As to doume:

#include <stdio.h>

int main()
{
	printf("Hello World\n");
	return 0;
}

To programma sou xrhsimopoiei thn printf(). H C den exei enswmatwmena
functions, ola ths ta functions einai ekswterika se bibliothikes. H printf()
einai sthn libc.

Sto programma den "kaleis" mia bibliothikh. Kaneis link thn bibliothikh sto
to programma sou (afto einai sto stadio tou linking, fysika). Afto pou
kaneis mesa sto programma einai na kaleis functions pou orizontai sthn
bibliothikh.

H libc syndeetai aftomata me to programma sou. An xreiazesai alles epipleon
bibliothikes, prepei na zhthseis esy apo ton linker na tis kanei link.
Mporeis na deis poies shared libraries xrhsimopoiei ena binary me thn entolh
ldd. Grapse, px, ldd /bin/bash. Ola ta programmata C apaitoun syndesh me thn
libc.

A.

PS: Oi dyo teleftaies paragrafoi einai toso apelpistika asteies an tis
    diabaseis prosektika. Telos pantwn, bariemai na tis beltiwsw.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk

sto "majordomo at argeas.argos.hol.gr" me 1 grammi sto keimeno: help