Irc Server

Sotiris Tsimbonis sotiris at praxis.org.gr
Sun Mar 30 05:43:02 EEST 1997

On Sun, 30 Mar 1997, Panos Georgiadis wrote:
> Mipos exei kapoios i kserei poy tha vro progr gia irc server?
> Exo idi to ircd alla den exo help files kai einai problima to setup toy.
> I pou mporo na vro ta help files tou ircd.

E3artatai apo ton ircd poy exeis. Egw exw balei ton 2.8.21+CSr27 (toy efnet),
ton 2.9.2 (toy ircnet) kai ton 2.9.32 (toy undernet) xwris na exw idiaitera
problhmata. den exw dokimasei pote gia ayton toy dal.net.

O kathe ircd exei mazi kai ta help files toy, `h sto ftp site apo opou ton
phres mporei na exei ki allo documentation.

To problhma soy einai na ton kaneis compile `h na kaneis ena ircd.conf poy na
doyleyei?

Filika,
Sotiris.

- --