Parallel cable (How long)

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Fri Mar 28 13:12:24 EET 1997

>> Epishs mporw na se paw sto Dhmo 8inaliou opou epishs douleuei sta
>> 25m . Sugkekrimena einai ena Termatiko Visa MC-3.
>
>Parallhlo termatiko, auto 0a h0ela na to do.

To termatiko exei mia Seiriakh kai mia Parallhlh 'h deuterh seiriakh.
Mesw seiriakhs sundeetai ston Host kai mesw parallhlhs tupwnei
topika eite mesw tou programmatos me switch (p.x. ^T) eite
me Trasparent Printing mesw yeudosuskeuhs tupou ptty.

_Ma poios eimai .  H domh ? :)))))))))

- -O8wn

P.S.
Kai mpura kai ouzaki - xtapodaki
Ela esu kai mh se noiazei.
Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
- --Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania