(Howto) Klhsh enos programmatos mesa apo web page

Michalas Othon mixalas at forthnet.gr
Thu Mar 27 23:12:55 EET 1997

Kat arxhn bale to programa sto directory pou o WebServer
blepei ta cgi p.x. /www/cgi-bin
Onomase to me onoma pou arxizei apo nph an sou dhmiourgei
problhmatakia p.x. nph-to_programma
Sto Href dwse

http://o_web/cgi-bin/nph-To_programmal?Prwth_parametros&Deuterh_parametros&T
rith_parametros.....

- -O8wn

>Gia xara se olous (euxaristw katarxhn gia tis apanthseis peri lpt ports,
>eixa ena step motor to opoio h8ela na kinhsw kai epitelous to kinhsa)
>
>Twra 8elw na kalw to programma pou eftiaxa mesa apo Web page me xrhsh
>buttons. A to programma auto pernei parametrous apo command line
>p.x step left 80
>h step right 10 klp
>
>Mhpws kaneis mporei na me boh8hsei
>
>Me ektimhsh
>
>X. Ioannou
>For help on using this list (linux-greek-users), send a message to
>"majordomo at argeas.argos.hol.gr" with one line of text: "help".
>For any problem send e-mail to owner-linux-greek-users

Alfa - Group
= Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491 00 Kerkura
- --Greece -Tel+30-661-40096
= Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40  --  MailBox 301  --  00185 Roma  --
Italy
= Albania-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --  Saranda  --
Albania