Linux 2.0.29 modules.

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Mar 25 19:48:24 EET 1997

On Mon, 24 Mar 1997, Nikos Vasaitis wrote:

>   Katarxin, ap' oso ksero o ixos exei diko tou configuration
> (programmataki). Sinepos, mporeis i apla na trekseis auto i na allakseis
> monos sou to /etc/sound.conf (i kapos etsi). Meta apo to /usr/source apla
> dineis:
>
>   make modules
>   make modules-install
>
>   Den ksero mono an oi rithmiseis sto sound.conf xreiazontai recompile
> gia na isxusoun i apla reboot.

  Opws kai na'xei, akoma kai na *mhn* einai module o sound driver, otan
kaneis make den ginetai recompile OLOS o kernel apo thn arxh, alla mono ta
kommatia pou xreiazontai recompile.

  Gi'afto kanoume ton kernel compile me make(1) kai oxi me kati san
gcc `find /usr/src/linux/ -name '*.c' -print` -o vmlinux. An kathe fora pou
kaname make ksanaginotan compiler o kernel apo thn arxh, h zwh tha htan mia
frikh gia kathe kernel hacker (den pistevw na perimenei kaneis oti o Linus
perimenei mish writsa gia na dei ti ekane h mia grammh pou allakse ston
kernel!).

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk