SCSI Problems !!

George Goundras linux at phoenix.ermis.gr
Sat Mar 22 18:54:31 EET 1997

Kostas Christofilos wrote:

> Geia sas paidia. 8a h8ela mia plhroforia gia ena SCSI Controller. Exw
> enan SCSI Controler Adaptec AHA-2940AU kai douleua mia xara mexri
> protinos. Alla dustuxws xreiastike na bgalw to Linux kai na to janabalw.
> Mono pou dustuxws twra pia den anagnwrizei ka8olou ton Controller pou
> mexri prin douleue mia xara. Phraja ligo to arxeio
> /usr/src/linux/drivers/scsi/aic7xxx.h to opoi eixe plhrofories sxetika
> me ton controller alla dusthxws den katafera tipota. Ean uphrxe kapoios
> pou 8a mporouse na me boh8ouse 8a htan politimo gia mena. Na sumeiwsw
> [...]

To problhma toy sygkekrimenoy SCSI Controller to exw ksanakoysei. 0a
i0ela na se
rwthsw an otan allakses controller kai ebales ton 2940 an epaize to
linux, .h. an
eixes problhma kai anagkastikes na baleis ksana panw ton kontroller. An
einai ayto
tote, exw na soy pw oti to linux DEN anagnwrizei ton controller ayton.
Enas filos
moy eixe akribos to idio problhma, me apotelesma na MHN MPOREI na balei
to linux.
Kai i0ela na rwthsw genikotera thn lista, pws einai ayto dynaton (na mhn
anagnwrizei
ton kontroller) kai ti mporei na kanei kaneis gi'ayto (ektos apo to na
allaksei
kontroller!)

Filika,
George