Procmail

Haris Kosmidis hkosmidi at alexandros.csd.auth.gr
Mon Mar 17 12:23:43 EET 1997

8a i8ela na kano mia erothsh sth lista. (basika se osous 3eroun apo mail)
Diabazo ta mail me pine. Eimai grammenos mono s' authn thn lista apo auto
to account mou. An grafo se mia allh mporo na oriso ta mail na erxontai se
diaforetiko folder analoga me thn lista. Kati exo akousei gia to procmail
alla ana8ema an katalaba to man page.
An einai aplo auto pou leo 8a parakalousa kapoios pou 3erei na mou to pei.
An einai duskolo as mou peite ti allo mporo na diabaso...

PS:Mhn mou peite gia Netscape mail. Mialo gia telnet mono.... :)

# Kosmidhs Harris     #
# hkosmidi at ee.auth.gr #