Prosbasi se linux partitions

I.Ioannou roryt at hol.gr
Thu Mar 6 20:50:23 EET 1997

On Tue, 04 Mar 97 13:15:59 EET, Nikos Vasaitis
<nvasaiti at athena.auth.gr> wrote:

>  Sto DOS iparxei mia sillogi apo programmatakia me onoma ext2tools pou
>kanei kati tetoio. Episis exo akousei oti to OS/2 vlepei kanonika ext2
>partitions. Kai gia ta 2 omos den ksero an exoun kai write access.

Opos elega sto 1o minima, ta ext2tool den exoun write prosbasi (ta
xrisimopoio xronia). Ayto gia to os2 einai endiaferon, giati (nomizo)
exoun kanoniki prosbasi, alla den exo brei pouthena ta sources. Kai
ipopteyomai oti den exoun kykloforisei. Kserei kaneis allos ?

- --

I.Ioannou (roryt at hol.gr)