Peri ellinikon.

Sotiris Tsimbonis sotiris at fleetwood.salford.ac.uk
Thu Mar 6 17:49:07 EET 1997

On Thu, 6 Mar 1997, George Zervas wrote:
> Telos oson afora to SGML eho na po pos den einai arketa diademeno
> kai einai (diothoste me) akomi version 0.5.Afto simenei oti
> mporoume na sinantisoume diaforon idon provlimata.Eksallou an
> riksete mia matia sto ldp tha deite oti ta panta einai grammena
> se HTML i LaTeX(diladi ps arhia).Kalo tha itan episis ta diafora

File giwrgo, ayta poy blepeis einai generated apo ta SGML tools. An
diabaseis sto http://www.mcc.ac.uk/LinuxDoc/HOWTO/HOWTO-INDEX-4.html to
opoio einai to 'Writting and Submitting a HOWTO Document' (uk mirror) tha
deis oti leei:

    * If you are writing a HOWTO, you must use the SGML-Tools package,
       available from sunsite.unc.edu:/pub/Linux/utils/text/, to format
       the HOWTO. This package allows us to produce LaTeX (for DVI and
       PostScript), plain text, and HTML from a single source document,
       and was designed specifically for the HOWTOs. This also gives all
       of the HOWTOs a uniform look.

h teleytaia version einai h 0.99 kai tha thn breis sto
ftp://sunsite.doc.ic.ac.uk/Mirrors/sunsite.unc.edu/pub/Linux/utils/text/sgml-tools-0.99.0.tar.gz

Opws eipe kai o Ale3hs, SGML einai markup language.. Mporeis na
grapseis me oti protimas (me grafeis kai ta HTML soy twra as poyme, apla
tha exeis merika kainouria tags).. Ta sygkekrimena tools mporoyne apo ayta
poy grafeis esy na bgaloun html, latex, dvi, ps kai plain text...

Pantws, to shmantiko einai na fraftoyn ta keimena... Apo ekei kai pera,
codepage conversions kai kapoio formatting den einai dyskolo na ginei..

Sotiris.