Greek under Linux...

Sotiris Tsimbonis sotiris at fleetwood.salford.ac.uk
Thu Mar 6 11:46:41 EET 1997

> > Episis (apeuthinomai kirios se xristes tou FORTHnet) pos mporo na kano
> > configure to Sendmail oste na pernei to mail apo ton Mail Server tou
> > FORTHnet kai etsi na xrisimopoio kai ego ton poli boliko Pine :) Netscape
> > Mail is good but for me Netscape is only for WWW :)))

sto .pinerc soy bazeis thn grammh:
inbox-path={popper.forthnet.gr/pop3}INBOX

prepei na exeis enabled epishs to multiple incoming folders..

Ayto exei to pleonektima oti xrhsimopoieis to pine (boliko klp klp) alla
kai to meionektima oti prepei na eisai online thn wra poy  diabazeis `h
grafeis mhnymata... Gia off-line, to popmail, fetchpop `h otidhpote allo
kanoun thn doyleia soy..

sotiris.