Peri ellinikon.

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Mar 6 06:01:11 EET 1997

> SGML kai greenglish?

  Tha elega SGML kai Ellhnika ISO-8859-7 (ELOT-928). Apo afta mporoume
panefkola na metatrepsoume to keimeno se latiniko alfabhto (man tr) kai se
alla Ellhnika encodings. To antitheto den einai eksisou efkolo...

> Tora gia ta ellhnika...8elei eidika fonts gia ta sgml tools h apla prepei
> na mporoume na grafoume ellhnikia se xterm? Apanthste suntomos gia na
> arxisoume douleia.

  Giati xterm? Poia fonts? Thn teleftaia fora pou koitaksa to SGML htan
markup language, oxi Micro$oft Word. :-)

  Ekshghsh: to keimeno grafetai sto editor ths areskeias mas. Opoios
bouletai mporei na xrhsimopoihsei akoma kai to M$ Word, an einai toso
bitsiozos. Monos periorismos einai to keimeno na swzetai se text file kai
oxi perierga M$ formats. :-)

  Meta to pername apo ta SGML tools, ta opoia bgazoun to output pou tha tous
zhthsoume (text, HTML, LaTeX). Ara to mono gia to opoio xreiazomaste
Ellhnika fonts einti to LaTeX, gia to opoio exoume (to GreekTeX).

  To ksekatharizw ligo parapanw, epeidh molis katalaba oti afto to mperdema
kykloforouse kai paliotera: to SGML *DEN* einai Word Processor alla markup
language opws kai h HTML. Den sou epiballei kapoio diko tou periballon,
mporeis na xrhsimopoihseis o,ti theleis.

> PS: exo ellhnika gia netscape. Mporo me auta na graco se xterm?

  Exeis Ellhnika *fonts*. Den mporeis na *grapseis* se xterm, alla mporeis
na deis Ellhnika. H yposthriksh glwsswn exei dyo merh: input (keyboard) kai
output (fonts). To dyskolo sta X einai to input... :-(

  Alla mporeis na grapseis sthn konsola sou.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk