Greek under Linux...

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Wed Mar 5 21:30:22 EET 1997

On Sun, 2 Feb 1997, Harry Koutsogiorgas wrote:

> Exo kapio problima me ta ellinika kato apo Linux (Using Red Hat 4.1). Den
> mporo na do gia paradeigma meso MINICOM 1.75 stin Compulink BBS. Mporei na

Apo oti katalaba auto dior8wnetai apla an baleis gia fonts p.x. ta iso07.f16
me thn entolh setfont iso07.f16.Auto an eisai se text mode.Gia xterm den exw
idea :->

> Episis (apeuthinomai kirios se xristes tou FORTHnet) pos mporo na kano
> configure to Sendmail oste na pernei to mail apo ton Mail Server tou
> FORTHnet kai etsi na xrisimopoio kai ego ton poli boliko Pine :) Netscape
> Mail is good but for me Netscape is only for WWW :)))

Apo oso 3erw to sendmail den mporei na pairnei mail se slip/ppp sundeseis.
Epishs de nomizw na pairnei mail mesw POP3 :-/ Proswpika xrhsimopoiw enan
pop3 client gia linux,ton PopTart v. 0.97,mou aresei polu kai einai polu
bolikos.Kai me ena shell script (ti allo :->) to exw na elegxei gia mail
ka8e N deuterolepta,opou N to orizw egw.To mono problhma se auto to script mou
einai pws to pop3 (dhladh to unix) passwd mou fainetai sto ps,sto process tou
PopTart oso katebazei mails.Pragma bebaia pou den metraei idiaitera se proswpiko
linux box.

 George Daflidis-Kotsis

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |