Greek under Linux...

Harry Koutsogiorgas root at forthnet.gr
Sun Mar 2 19:13:42 EET 1997

Exo kapio problima me ta ellinika kato apo Linux (Using Red Hat 4.1). Den
mporo na do gia paradeigma meso MINICOM 1.75 stin Compulink BBS. Mporei na
mou eksigisei kapios tin diadikasia egkatastasis ellinikon kai kato apo X
(Netscape)

Episis (apeuthinomai kirios se xristes tou FORTHnet) pos mporo na kano
configure to Sendmail oste na pernei to mail apo ton Mail Server tou
FORTHnet kai etsi na xrisimopoio kai ego ton poli boliko Pine :) Netscape
Mail is good but for me Netscape is only for WWW :)))

Thanx everybody :)
Magic