STISIMO LINUX GIA PC

Anthony Papageorgiou silent at compulink.gr
Wed Mar 5 15:24:52 EET 1997

On Tue, 4 Mar 1997, Isidoros Diamantaras wrote:

> Gia alli mia fora apodiktike mesa apo tin amesh antapokrisi gia boithia
> sas.
> h  ATHANATI Elliniki KLIKA
>
>                                  sas eyxaristo anyway :-)
>
> ----------
> > From: <octane at compulink.gr>
> > To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
> > Subject: STISIMO LINUX GIA PC
> > Date: Friday, February 21, 1997 1:06 PM
> >
> > Mpori kaneis na me boithisi sto stisimi tou slackware dinontas mou
> odigies
> >

> > sas euxaristo

   Klika sthn mailing-list?...Xm...gia katse re file...mhpws iperbaleis
   ligo?..Siga mhn iparxei kai mafia!..:-)

   Loipon,se periptwsh pou den to xereis :
       LINUX DOCUMENTION PROJECT
   Main Site : http://sunsite.unc.edu/mdw/
   Mirror Sites in Greece : Check http://www.compulink.gr/linux/resources

   Proteinw :
        The Linux Installation and Getting Started Guide v2.3
                                     By Mat Welsh

  Exe ipopsh sou oti to 99% edw pera einai foithtes kai den exoun xrono
  (alla na eisai bebaios oti exoun OLOI th dia8esh) na apantoun se toso
  genikes erwthseis...(ap'oti fainetai)
  Epishs gia dikh sou plhroforhsh sou gnwstopoiw oti kapoioi apo emas
  xekinoun E8ELONTIKA th metafrash tou parapanw DOC file sta ellhnika.
  Mantepse gia poious auta ta paidia 8a katsoun na metafrasoun ena oloklhro
  biblio kai 8a xenixthsoun ka8'oti exoun kai kati sxoles parallhla na
  bgaloun...
  Opote file mou mallon kaneis la8os sthn ektimhsh sou peri klikas...

Antwnhs