Peri ellinikon.

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Wed Mar 5 05:29:02 EET 1997

> Kala re paidia,prin ligo kairo ti fwnazame? Pws gia na einai epishmo eggrafo
> prepei na einai grammeno se SGML? Gia na 3eroume ti leme,milame n' bhxoume?

  Ontws. Kai gia N-osth fora ksanalew ki egw oti apax kai to keimeno graftei
se SGML, mporoume me ta scripts tou LDP na dhmiourghsoume LaTeX output, text
output, HTML output kai genikotera ths panagias ta matia (den exw dei tipota
gia Word output akoma, kyriws epeidh to Word einai epaisxynto kai thelei
pio pollh mnhmh apo mia Linuxomhxanh 32 xrhstwn). :-)

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk