Peri HDA , HDA1 .......

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Wed Mar 5 05:15:11 EET 1997

>  H yhlokontra (otan exei h8os , opws auth edw) kanei se olous kalo.

  Panta! An kai yparxei o monimos fobos oti kapoios tha to pareksighsei kai
tha anapsei to flogobolo, me dramatikes synithws synepeies. Kai orismena
themata einai pio lepta apo alla (px ta klassika jihad ths morfhs "To
Linux/Windows/agkouraki einai kalytero apo ta Windows/Linux/salatoula klp
klp". :-)

> (Apo or8ografia asta na pane . Proswpika pantws eimai toso
> asxetos wste me proforika-grapta 20 se ma8hmatika kai fusikh
> emeina meta3etasteos sta Ellhnika otan hmoun tetarth gumnasiou.
> Tote den uphrxe to susthma tou mesou orou k.l.p.)

  Ontws den yphrxe. Afou yphrxe kai 4h gymnasiou. :-) H dikh mou orthografia
einai kalh dystyxws. Dystyxws epeidh otan grafw me latinikous xarakthres
anagkazomai na thn basanizw ligo gia na mhn thysiasw to readability (to
"anagnwsimothta" den akougetai swsta) twn leksewn... Opota kati mhnymata
anagkastika pote pote grafontai "minimata", klp. Tespa, pisw sth syzhthsh...

> Einai allo pragma h logikh  twn pragmatwn kai allo h arxitektonikh ths
> ulopoihshs ths.

  Fysika, alla to ena odhgei sto allo. Ta kernel sources, an ksereis pws
na tous fertheis, einai to miso documentation tou leitourgikou.

> Omws prin apo auto xreiazetai na katanohseis th logikh.

  Ennoeitai! Oudemia antirrhsh.

>  Pisteye me (spoudasa auto to frouto pou legetai kubernhtikh)
> gia na deis an exeis katanohsei th logikh twn pragmatwn
> prospa8hse na thn e3hghshs sth mama sou 'h sth giagia sou.

  E, ki egw panw katw ta idia, AI & Computer Science teleiwnw twra, opote oi
tomeis einai antistoixoi (alitheia, ti perilambanei h Kybernhtikh sthn
Ellada?)

> Auto shmainei oti to hda1 eixe pa8ei thn plaka ths zwhs kai h sumperifora
> tou htan sxizofrenhs (dixasmenh proswpikothta) .
> Auta ta magika se Linux 1.0.9  an 8umamai kala.

  Aftes oi mavres mageies me ta onomata twn devices einai mallon kako
pragma... Gera kludges, kai arga h grhgora KAPOIO programma tha mperdeftei
kai mporei na sou kanei to(us) disko(us) mantara. Alla ap'oti katalabainw
exeis poly kalo logo pou kaneis o,ti kaneis. Allwste kai h mavrh mageia
einai enas tropos gia na kaneis th douleia sou. :-)

>  Mia kalh matia ston kwdika 8a sou dei3ei oti o kernel exei alles
> routines gia xeirismo mounted file systems .
>  An to mounted file system einai aplo opws to /proc tote to mege8os
> pinakwn enai amelhtea mikro kai h taxuthta apokrishs kai dieu8unsiodothshs
> stoxou einai polu megalhterh.

  Den antilegw, alla ena mounted filesystem exei alles xares apo ena
unmounted. Den mporeis na prospelaseis (efkola) ta arxeia enos unmounted
partision! :-)  (yp'opsh oti exw arxisei na xanw teleiws to nohma ths
syzhthshs peri /proc...).

>  To 8ema to kaluye kapoio allo kalo paidi.

  Pragmati!

> ? Kapoia stigmh poulaga SCSI 500 Mb (Oxi metaxeirismena) sthn timh
> twn 30.000 drx + FPA
> An h lista endiaferetai 8a enhmerwnw gia eukaireies.

  Eimai ligo makria gia na ta parw (Edimbourgo). Sxetika kalh timh pantws.
Afto pou me apasxolei prwtistws einai oti an einai na balw SCSI sthn Vennea,
tha'thela na parw enan kapws kalo controller wste na mhn kanw mises/fthnes
douleies. Opote perimenw mexri ta oikonomika mou na einai se kalyterh
katastash.

> Oute to diko mou bre lebenth.
> Oute ampelia exoume na xwrisoume oute tipote allo.

  Dyskolo tha'tan, ektos ki an exoume kai oi duo TOSO megala ampelia. Den
kserw pou akribws eisai esy, alla den se exw petyxei sto Edimbourgo
teleftaia, ara ypothetw (kai h diefthinsh sou to epibebaiwnei) oti eisai
kapou sth mama patrida. :-)

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk