Peri ellinikon.

George Zervas gz4 at doc.ic.ac.uk
Tue Mar 4 18:04:59 EET 1997

Gia se olous,

 Oson afora tis metafraseis i dikia mou protasi einai LaTeX.
Afou eimaste linux users kai theloume na to deiksoume kiolas
apofeugontas ta 95(pragma me to opio simfono apolitos) mporoume
na hrisimopoiisoume ellinika postscript fonts gia LaTeX ta opia
eimai sigouros pos eho dei na kikloforoun.An sas endiaferei i
protasi mou tha asholitho parapano me to thema kai tha sas
stilo parapano plirofories.
 Episis apo oso ksero einai arketa apla na valeis ellinika fonts
se X oste na grapsoume apla text files sta ellinika.Tha epaneltho
to sintomero me odigies.

- --
http://www-students.doc.ic.ac.uk/~gz4/