Peri HDA , HDA1 .......

Michalas Othon mixalas at info.forthnet.gr
Tue Mar 4 11:28:36 EET 1997

>> Mprrrrr...re paidia, edw yparxoun kai ma0imatikoi pou anatrixiazoun me tin
>> xrisi tis leksis tautoxroni (den eimai kai 100% sigouros alla nomizw oti
an den
>> teleiwsei i mia syskeui, den arxizei i alli na stelnei...Diladi auto pou
>> nomizw einai oti den mporoun 2 syskeues na stelnoun TAUTOXRONA dedomena.)
>
>  Ta parakatw mporei kallista na einai blakeies. Den yposthrizw oti kserw ti
>lew. An exw adiko diorthwste kata boulhsh kai steilte kai floghste(sic) kata
>boulhshn.

Sygnwmh gia to thlegrafiko stul.

1) Yparxoun duo epipeda (an kai neologismos) o mikroxronos kai o megaxronos.
2) Ston prwto exeis dikio ston pragmatiko omws xrono bale :
2.1) Diafora taxuthtwn trofodosias kai epejergasias kai
2.2) Dunatothta autonomhs epejergasias

kai 8a ftaseis se tautoxrones katastaseis.

3) Egw tonisa yeudotautoxronh trofodosia ( Katamerismos) kai tautoxronh
topikh epejergasia.

Kapoio kalo paidi me gnwseis sto SCSI mporei na pei polla.
Perimenw na dw.

- -O8wn
Alfa - Group
=-Kerkura - Corfu - Greece-== ALFA - O.Mixalas  -- Al. Panagoulh 24  -- 491
00 Kerkura  --Greece          =-Roma - Italia-==VSI  --  V. dei Mille 38/40
- --  MailBox 301  --  00185 Roma  --  Italy
=-Saranda - Albany-==I.A.G. - computer sh.p.k.  --  Skenderbeu 1  --
Saranda  --  Albany