RPM files

Post_Graduate_Students_UID me00013 at cc.uoi.gr
Tue Mar 4 12:26:52 EET 1997

	Geia xara se olous....
Mipws kserei kaneis pws kanoume install rpm files...
Douleuw to slackware 3.0 kai ena binary rpm pou katebasa
doulepse ws pou mou petakse cpio --quiet error kai to man
tou cpio....Episis ena rpm2cpio pou eixe mou zitaei tin
libz.so....
Oso gia ellinika mallon yparxei ena xmodmap xwris tonous
ekei stin "fage" .....

Mixalis Digkas
Met.Foititis Fysikou
University of Ioannina

Y.G. :Gia proigoumenes erwtisis sxetika me tin syndesi tou
UOI sas pliroforw oti exoume 128kbps me forthnet (mesw patras)
kai etoimazetai syndesi me EDET.