Peri HDA , HDA1 .......

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Tue Mar 4 06:26:17 EET 1997

> Mprrrrr...re paidia, edw yparxoun kai ma0imatikoi pou anatrixiazoun me tin
> xrisi tis leksis tautoxroni (den eimai kai 100% sigouros alla nomizw oti an den
> teleiwsei i mia syskeui, den arxizei i alli na stelnei...Diladi auto pou
> nomizw einai oti den mporoun 2 syskeues na stelnoun TAUTOXRONA dedomena.)

  Ta parakatw mporei kallista na einai blakeies. Den yposthrizw oti kserw ti
lew. An exw adiko diorthwste kata boulhsh kai steilte kai floghste(sic) kata
boulhshn.

  Nomizw oti mplekoume treis teleiws diaforetikes plevres ths ypotheshs. Edw
milame gia ena producer-consumer problhma me treis ptyxes:

  1. N syskeves panw sto idio bus mporoun na doulevoun taftoxrona, fysika.
Oi diskoi se ena SCSI h IDE bus mporoun na epeksergazontai taftoxrona (oi
IDE diskoi diabazoun prwta ta sectors pou tous zhthsame [Read Sector into
Buffer] alla den ta stelnoun sto bus prin tous dwsoume thn entolh Read
Buffer).

  2. N syskeves panw sto idio bus DEN mporoun na steiloun dedomena
taftoxrona mesw tou bus, mia kai h xrhsh tou einai apokleistikh. Fysika den
mporoun kai na laboun taftoxrona dedomena, ektos ki an milame gia RAID h
alles texnikes mirroring klp. An oi syskeves einai se DIAFORETIKA buses (px
diplo IDE bus sta PC), mporoun na steiloun dedomena taftoxrona mesa apo ta
diafora buses. Alla...

  3. Etsi ki alliws an milame gia H/Y me enan epeksergasth, sthn
pragmatikothta mono ena bus mporei na eksyphretithei ana pasa stigmh. Akoma
ki otan milame gia DMA, exoume enan DMA controller kai bus arbiter pou
kanonizoun poios tha exei elegxo tou bus ana pasa stigmh (alla MONO enas).

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk