drop sendmail !

Kostas Asvestas asvestas at orfeas.it.teithe.gr
Mon Mar 3 16:57:33 EET 1997

On Mon, 3 Mar 1997, Alexios Chouchoulas wrote:

> > Vazeis to procmail sto sendmail.cf san local mail delivery agent kai sou
> > stelnei to mail opou thes ;)
>   Mprrrrrr.... Mia trypa apo dw mexri thn Kina. :-)
    Mmmmmmmm.... Siga les kai to deliver einai kalitero ;)
    Pantws gia to qmail aksizei ena test.
    Exw akousei apo polloys toys teleytaioys mines gi'ayto.
    Apla sendmail kserw sendmail empisteyomai :)
    Aaaa den kserw an sas to eipa. Iparxei full featured sendmail ( mazi
    me pop3 support kai mailling lists support ) gia NT mazi fisika me
    install wizard ( gia osous den goustaroyn to sendmail.cf :)

Kostas Asvestas.