Peri HDA , HDA1 .......

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Mon Mar 3 16:39:17 EET 1997

On Mon, 3 Mar 1997, Michalas Othon wrote:

> [...]
Eh...exw na pw ta eksis:
a) prwta apo ola den esteila to mail gia na 0iksw kanenan. Apla eiksera
oti otan diabazei to leitourgiko apo mia syskeui, den mporei na kanei
otidipote allo.
b) nomiza oti legame gia opoiadipote syskeui (px, opoiondipote HDD). H
apantisi pou esteiles, itan gia SCSI ta opoia (apo oti oi midamines gnwseis
mou peri hardware lene) douleuoun tautoxrona.

Christofer

PS: synexizw na 0elw kapoion pou katexei to 0ema (px kanan pou spoudazei
arxitektoniki ypologistwn klp) na mas kanei mia grigori analysi tou 0ema-
tos na kseroume kai emeis ti paizei (px simera ema0a kati peri DMA channel
etc).