drop sendmail !

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Mon Mar 3 01:17:34 EET 1997

> 	Loipon osoi exete bare8ei ta bugs kai to risko na trexete
> to sendmail, CHANGE you mailer !

  Poia bugs? Den thymamai na eida tipota bugs sto sendmail teleftaia. Oute
trypes exei, ektos ki an den exeis koitaksei to config file. Kai einai kai
to standard pagkosmiws.

> Ego tora proteino to qmail !  Einai enas ftntastikos
> mailer poy doylebei eksisoy kala kai se mixanimata me PPP/SLIP
> sindesi mias kai kanei masquarading poly efkola !

  Mporeis na kaneis mia sygkrish/parousiash dynatothtwn? An kai genika h
apanthsh einai oti to sendmail kanei ta panta. Afto to programmataki tha
einai sigoura poly boliko kai efkolo na to kaneis config, alla tha
yposthrizei yposynolo dynatothtwn tou sendmail(8). Sto katw katw to biblio
tou apo thn O'Reilly einai 700 selides, ara prepei na einai mallon
isxyro/periploko (einai kai ta dyo).

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk