Hi from me.

Kostas Asvestas asvestas at orfeas.it.teithe.gr
Mon Mar 3 00:19:51 EET 1997

On Sun, 2 Mar 1997, Alexios Chouchoulas wrote:
>   An exeis Intel mhxanh, mporeis na trekseis SCO kai BSD(?) efarmoges, me to
> ibcs module. Diorthwste me an den mporeis na trekseis BSD binaries.
  To ibcs einai gia System V unices ean den kanw lathos ( diladi kai ta
teleytaia SCO, UNIXWARE, Solaris for Intel, etc ) alla iparxei ena
terastio provlima oti oi perisoteres efarmoges p.x. SCO xrisimopoioyn
SysV STREAMS ( pragma pou den exei ginei kai oute prokeitai na ginei
implement sto Linux ).
  Oso gia BSD efarmoges apla xtipas ena recompile :) Exw kanei apo Linux
- --> Freebsd kai apo Freebsd se linux para polles fores aytin tin douleia
me sxedon pliri epitixia. Alla nomizw oti binaries den ginetai na trexeis.
Binaries linux se FreeBsd mporeis :)

Kostas Asvestas.