Netscape Navigator 4.0b2

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Sun Mar 2 16:48:29 EET 1997

On Sun, 2 Mar 1997, Anthony Papageorgiou wrote:

>   Proteinw na kanoume ena registered me onoma linux-greek-users sto
>   server irc.forthnet.gr...Ekei kalitera na mhn sizitame texnikhs

1) Sto IRCNet kai sto GRNet den exoume registered kanalia
2) To kanali 8a uparxei sto duktio,oxi ston server. Mporei na uparxei mono se
enan server alla 8a to blepoun mono osoi einai se ekeinon ton server.
3) Gia ta paidia apo e3w boleuei o irc.ee.auth.gr gia to IRCNet.

>   fishs erwthseis giati gia auto to logo einai h mailing-list...
>   Ekei mporoume na gnwristoume kalitera...na antalaxoume empeiries
>   kai komikes katastaseis pou oloi exoume zhsei asxoloumenoi
>   me to linux...Epishs...kapoios pou xreizetai EPEIGONTOS mia apanthsh
>   ekeinh th stigmh kai afou exei balei thn erwthsh KAI STH LIST
>   einai pi8anon na brei boh8eia sto kanali auto...

San idea kalh akougetai....As proxwrhsoume....

>   Nomizw oti h idea einai polu kalh...Mias kai o Xarhs asxoleitai me
>   irc bots kai prosferetai na to dhmiourghsei na einai kai o
>   operator tou kanaliou...(Einai kai dikh tou idea allwste)

Kai o Cristofer,ki egw kai kana duo alloi asxolountai me IRC kai mporoun na
boh8hsoun an xreiastei se opoiodhpte zhthma.

 George Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |
 | Aristotle University of Thessaloniki	|  gdk at ourania.autom.teithe.gr 	 |