Mia mikrh apogohteush

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Mar 2 01:46:42 EET 1997

> Egw to eixa dokimasei palia me enan 40MB disko (nai,kapote o kosmos xrhsimo-
> poiouse tetoious diskous :->) kai doulepse mia xara.

  Ti ennoeis kapote? Exw dyo 40rhdes, enan IBM full height kai enan klassiko
IDE seagate, exoun perasei kai oi apo to systhma mou, kai o 40rhs (4os
diskos) bghke afto to kalokairi molis mono kai mono epeidh ton xrhsimopoihsa
gia kati hardwaroxakies kai homebrew IDE interfacing.

> BTW,h gawk,opou "42" (bl. parapanw paradeigma) mporei na parei p.x.
> `grep -n string filename|cut -b noumero` n' $LINE me
> LINE=`grep -n string filename|cut -b noumero` ????

 Xm, den blepw pws. H cut -b kobei byte ranges apo kathe grammh. Px, me cut
- -b 1-30, sou epistrefei tous prwtous 30 xarakthres kathe grammhs. Den
afairei grammes... Apo thn allh omws den kserw kai ti akribws theleis na
kaneis. Opws kai na'xei, to gawk script doulevei safws taxytera kai
oikonomikotera.

Alexios Chouchoulas          '88    ,88'   ,88'     alexios at vennea.demon.co.uk
The Unpronouncable One      ,o88oooo88ooooo88oo,              axc at dcs.ed.ac.uk