Mia mikrh apogohteush

gdk at alphanet.gr gdk at alphanet.gr
Sun Mar 2 03:58:50 EET 1997

On Sun, 2 Mar 1997, Alexios Chouchoulas wrote:

>   Yparxei kai ena Ellhniko antistoixo programma, onomati Presizer. Den kserw
> parapanw leptomereies kai den to exw doulepsei. Kserw oti exei ki afto ta
> problhmata tou, alla ap'oti akouw doulevei kala.

Egw to eixa dokimasei palia me enan 40MB disko (nai,kapote o kosmos xrhsimo-
poiouse tetoious diskous :->) kai doulepse mia xara.

> Rikse mia matia sto grep kai sygkekrimena sto argument -v (reVerse). Ena
> "grep -v leksoula" tha sou deiksei olo to input ektos apo tis grammes pou
> periexoun thn leksoula.
>
> Gia na afaireseis sygkekrimenes grammes basei arithmou grammhs, mporeis na
> paikseis me tis head(1)/tail(1)/cat(1):
>
> $ head -41 fname; tail +43 fname
>
>   To parapanw afairei thn grammh 42 apo to arxeio fname. Meionekthmata: den
> doulevei ws filtro kai exei eidikes periptwseis (otan afaireis thn prwth h
> thn teleftaia grammh, an kai toulaxiston oi GNU ekdoseis kseroun na
> xeiristoun -0 h +0 parametrous).

Thanx,den ta eixa skeftei auta :-) Fainetai eimai akoma kapws "sfixtos" sxetika
me pipes k.l.p se unix shell :-> Th douleia mou 8a thn kanw me
grep -v ^string filename1 > filename2 telika :-) Pantws ta upoloipa einai
xrhsima gia alles periptwseis :-)

BTW,h gawk,opou "42" (bl. parapanw paradeigma) mporei na parei p.x.
`grep -n string filename|cut -b noumero` n' $LINE me
LINE=`grep -n string filename|cut -b noumero` ????

Thanx.

 George Daflidis-Kotsis.

 | Faculty of Geology			|  gdk at alpha.alphanet.gr         |
 | School of Applied Sciences		|  gdk at thales.math.auth.gr	 |