kernel & plug 'n paly

Paterakis Giannis jpat at egnatia.ee.auth.gr
Sat Mar 1 21:06:39 EET 1997

On Sat, 1 Mar 1997, I.Ioannou wrote:

> On Fri, 28 Feb 1997 23:16:04 +2, "George Konstantakis"

> Oxi apo oso ksero, kai oxi apo oso elpizo (plug 'n pray einai ayta ta
> mixanakia). An katalabaino kala otan les plug 'n play modem  enooeis
> kapoio esoteriko modem pou to ebales pano , ekanes kai kapoia
> egkatastasi apo Win, kai epekse ? :
> An nai exases. Exeis modem eidika sxediasmeno gia Win, kai an den
> breis software drivers gia allo leitoyrgiko (xlomo akomi kai gia NT),
> then tha mporeis na to "deis" para mono apo Win. Ego tin eixa patisei
> etsi me ena Boca esoteriko, alla etsi einai kai to winmodem, merika
> [...]

Gia kathiste re paidia....
katarxhn geia se olous (eimai neos sthn lista kai ligo palios sto linux)
Loipon Giwrgo den eyparxei kanena problima gia to linux soy kai to PnP
modemi soy
kai egw exw ena PnP eswteriko kai den exw kanena apolytws problima...
yparxoun ena swro utilities gia PnP devices katw apo to linux
egw xrhsimopoihsa to PnP4kernel.tgz to opoio linkareis mesa ston kernel
kai molis bootarei to mhxanaki soy soy anagnwrizei to PnPray dives exeis
...apo bios mexri oti mporeis na fantasteis...
to URL gia na pas na to breis den to thymamai akribws...alla steile moy
ena mail na sto dwsw ama einai ... prepei na to exw kapou krymmeno se ena
apo ta account moy.

Giannis Paterakis