kernel & plug 'n paly

I.Ioannou roryt at hol.gr
Sat Mar 1 14:01:47 EET 1997

On Fri, 28 Feb 1997 23:16:04 +2, "George Konstantakis"
<xtreme.her.forthnet.gr at forthnet.gr> wrote:

>xerete
>8a i8ela orismenes plhrofories an einai dynaton ..
>1)8a i8ela na ma8w pios einai o teleytaios sta8eros kernel
>   h o teleytaios dokimasmenos kernel giati exw xasei thn epafh
>   moy me tis ejelijeis kai 8elw an alajw kernel.
>   an yparxei kapios pou exei dokimasei kapion poly prosfato
>   me epytixia as mou to pei.

2.0.29 Xoris kanena problima, arkei na ksereis ti kaneis, kai an
erxese apo kernel < 2.0.0 na exeis frontisei  na exeis kanei kapoioa
upgrade prota (libc, make, pppd, klp). Kata ta alla o kernel "petaei"

>2) mipws kapios apo toys teleytaious kernels yposthrizei plug
>    'n play ??
>    Giati exw plug 'n pay modem kai den moprw na to dw apo
>    to linux , episeis kapou eida kapio patch pou kanei to linux
>    na yposthrhzei plug 'n paly ala twra den 8ymamai pou to
>    eixa dei  :-) an kapios jerei kati kai gia ayto as mou pei.
>h aliws
>3) pws mou proteinete na lysw to problyma me to plug 'n play
>   modem ?

Oxi apo oso ksero, kai oxi apo oso elpizo (plug 'n pray einai ayta ta
mixanakia). An katalabaino kala otan les plug 'n play modem  enooeis
kapoio esoteriko modem pou to ebales pano , ekanes kai kapoia
egkatastasi apo Win, kai epekse ? :
An nai exases. Exeis modem eidika sxediasmeno gia Win, kai an den
breis software drivers gia allo leitoyrgiko (xlomo akomi kai gia NT),
then tha mporeis na to "deis" para mono apo Win. Ego tin eixa patisei
etsi me ena Boca esoteriko, alla etsi einai kai to winmodem, merika
supra k.a.

To mono pou mporeis na kaneis se aytin tin periptosi, einai na to
pouliseis se kapoion pou xrisimopoiei mono Win, kai na pas na
agoraseis ena klassiko esoteriko me dip switches, i  jumberakia, kai
na isixaseis. I ena eksoteriko, opote eise mia xara

- --

I.Ioannou (roryt at hol.gr)