NFS FileSystems & Mounting

George Goundras linux at phoenix.ermis.gr
Sat Mar 1 00:04:46 EET 1997

Athens, 28 February 1997,
Geia xara se oloys...

Tha mporoyse kapoios kalos anthropos na moy pei me liga logia
(mia syntomh paragrafos) pws mporw na kanw mount kapoio network
file system.?

Exw 2 Linux (ena 2.0.0 kai ena 1.2.8) me ethernet link kai thelw na kanw
mount to File system tou enos sto allo (p.x. toy 1.2.8 st 2.0.0).
DEN EIMAI ASXETOS apo Linux, exw diabasei kai to NetWork HOWTO, alla den
diafotistika kai toso..
Kserw se genikes grammes oti prepei na kataxwrisw kapoia flags sto
/etc/fstab (nfs nomizw) kai na trexw kapoion nfs daemon... kai kapoies
alles
diadikaseis... toso apo thn meria tou ennos ypologisth, oso kai apo thn
meria toy alloy...
PWS POY POIES....
Genika den to exw kanei pote kai den kserw na to kanw... Pws ginetai me
liga
logia...
Epishs yparxei dynatothta na ginoyn mount kai alla filesystems (p.x.
dos filesystem / windows95 filesystem) apo mhxanima poy den trexei
linux?
Den mporei, tha yparxoyn kapoia 5 apla bhmata... gia arxh ...
An xreiastei peste moy poy tha brw plhrofories h kai documentation panw
sto
thema ayto...

Kathe bohtheia apodekth...

Eyxaristw ek twn proterwn,