Linux and Ethernet Card ...

George Caravitis jimbo at groovy.gr
Mon Jun 30 02:30:34 EEST 1997

Kostas Liakakis wrote:

> oraia :-)
> make config, kapou 0a sou pei gia networking, les y, parakato 0a
> bgalei
> kati san ethernet 10 or 100Mbit, y pali, meta apo merika enter 0a
> breis
> to Other ISA cards, y kai ekei, kapou 0a se rothsei NE2000 or
> compatible
>
> Tora. Mporeis na doseis y kai synexizeis me enter mexri to telos kai
> 3anakaneis compile ton pyrhna. Etsi o driver mpainei mesa ston pyrhna.
> `H
> mporeis na peis m (= module) opote afou bgeis me enter-enter... apo to
>
> make config 0a peis: make modules; make modules_install. Etsi 0a sou
> ftia3ei ton driver os module kai 0a ton balei sto
> /lib/moduls/2.0.kati/net/ne.o

ola kala ws edw

> Teleia... gia na doulepsei os module 0a tou peis modprobe ne io=0x6100
> (h
> opou thn exeis...)

edw akomh kalytera! dhl. me to pou dinw ayth thn entolh mou bgazeiNE*000
ethercard probe at 0x6100: 00 80 48 fd 3c f1
eth0: NE1000 found at 0x6100, using IRQ 11

alla edw me provlimatizei to NE1000 pou leei (h karta einai NE2000
symbath)

> Gia ton kernel bazeis sto lilo olh th grammh pou sou egrapse o Ale3hs,
>
> _mazi_ me to append=" :-))))

o alexhs eipe na grapswappend = "ether=0x0c,0x6000,eth0
sbpcd=0x230,SoundBlaster hdd=1038,16,40"

enw egw egrapsa
append = "ether=0x0b,0x6100,eth0"
(gia to IRQ 11 ebala 0x0b kai fysika ta ypoloipa me soundblaster kai ton
disko den ta ebala)

> Meta apo auta *prepei* na thn dei....

paparia (sorry kai gia thn ekfrash) eide ... !gia nas prolabw otan
allaxa to lilo.conf etrexa kai thn lilo entolh
mia erwthsoula.. to lilo.conf exei 2 merh me setting.. ta global
settings
(opou exei vga = mpla mpla)
kai meta leei Linux bootaple partition config begins
image = /vmlinuz
klp.. pou 8a prepei na balw to append? (to dokimasa kai ma ta 2 alla
tipota,
rwtaw apla gia na xerw)

Pantws xilia eyxaristw gia to endiaferon, kai makari na kataferw na to
lysw to prob

--
 ,-_/      .       George Caravitis
 '  |.,-,-.|-.,-.  jimbo at groovy.gr