staroffice

Costas Vlassis lonewolf at compulink.gr
Sat Jun 28 17:05:08 EEST 1997

> > 	H linXm.2.0 einai h Motif Library v2.0 kai einai commercial
> > proion me timi apo $100 mexri $200 analogos th marka poy 8a pareis!
> >
> > 	Anti8eta gia na to doylepsei kane install to paketo statbin
> > kai oxi to dynamic opote den 8a exeis problima! 8a soy troei perissotera
> > resources alla toylaxiston 8a mporeis na to trexeis!
>
> Xmmmmm kai pos kaneis to statbin ? Egv trexv ena setup.StarOffice kai mou
> leei oti den exv auth th libary :(

	Xmmmm to CD poy exo me to StarOffice eixe kai to dynamic kai to
static paketo... To diko moy StarOffice exei er8ei me to COL Standard kai
einai se rpm morfi opote dialego ego kai bazo oti 8elo opos to 8elo...

--
| Costas Vlassis       | E-mail: lonewolf at compulink.gr                  |
| Student of N.U.O.A.  | URL: htttp://www.compulink.gr/users/lonewolf/  |